پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119564
لبيک گويي به نداي رهبري در کشور ضعيف است/ ضعف نشريات ارزشي استان محسوس است
تاریخ انتشار : 1393/09/01 12:52:05
نمایش : 1538
حجت الاسلام نکونام گفت: به زمين ماندن منويات، دستورات و اهداف رهبري در سياست هاي کلان نظام، حرکت ها و موضع گيري هاي خلاف جهت و نظر رهبري در کشور و زاويه پيدا کردن برخي ظاهر نماها با ولي فقيه به عنوان مصاديق بارز ضعف در لبيک گويي به نداي رهبري است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار حجت الاسلام و المسلمين محمد علي نکونام  در ديدار جمعي از فرماندهان سپاه پاسداران استان چهارمحال و بختياري با ايشان در آستانه هفته بسيج، بسيج را شجره طيبه اي سراسر اخلاص دانست و اظهارکرد: امام خميني (ره) شجره طيبه بسيج را با يک نيت سراسر اخلاص شکل داد و اکنون تقويت و پشتيباني از اين سرمايه گرانبها وظيفه و تکليف همگاني است.

وي فلاح و رستگاري را در گرو پيوستن و تقويت اين شجره طيبه دانست و تصريح کرد: بسيج شجره طيبه تنومند انقلاب اسلامي است که شاخ و برگ اين درخت بودن مايه افتخار و عامل رستگاري همه ما است.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام با تاکيد بر اينکه همگان بايد براي پربار شدن و پر ثمرشدن اين شجره طيبه تلاش کنند، تصريح کرد: همه بايد براي قدرتمند و تنومندتر شدن شجره طيبه بسيج تلاش کنند چرا که تقويت بسيج تقويت پايه‌هاي اسلام و انقلاب است.

وي با تاکيد بر اينکه بکوشيم راعي باشيم نه رواي ، عمل به وظيفه را يکي از ويژگي هاي بسيجي دانست و تصريح کرد: انسان بايد به آنچه که بر زبان مي آورد و به آن متعهد است عمل کند در غير اينصورت اگر تنها بر زبان جاري کند و در عمل هيچ خروجي نداشته باشد به طور قطع ارزشي نخواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام به زبان آوردن و اغراق کردن براي انجام وظايف را مقدمه و پايه اوليه در عمل به وظايف دانست و خاطرنشان کرد: گفتن ها و شعاردادن ها زماني تاثيرگذار و ارزشمند خواهد بود که در عرصه عمل و رعايت تحقق پيدا کند و در فضاي جامعه نمود داشته باشد.

وي غفلت، بي توجهي و سستي در عمل به وظايف را ضايعه اي جبران ناپذير براي نظام دانست و تاکيد کرد: در شرايط کنوني اگر اهل رعايت و عمل به وظايف نباشيم و دچار غفلت و خواب‌آلودگي بشويم به يقين خطرات و ضايعات بزرگي رابه دنبال خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام با بيان اينکه طبق فرموده امام خميني(ره) آسيب رساندن به نظام گناه کبيره است، غفلت و تنبلي، در عرصه عمل وارد نشدن و تنها سردادن شعار دفاع از نظام را ضايعه و آسيبي بزرگ در حق نظام جمهوري اسلامي ايران دانست.

امام جمعه شهرکرد خدمت به نظام جمهوري اسلامي ايران را خدمت به اسلام ناب محمدي دانست و تصريح کرد: نظام اسلامي ايران نشات گرفته از اسلام ناب محمدي است بنابراين اجازه ندهيد اين نظام نشات گرفته از ارزش ها با سستي و کوتاهي هاي برخي ها دچار آسيب شود.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام با بيان اينکه دشمنان براي ضربه زدن و آسيب رساندن به اين نظام مظلوم در تمام عرصه ها مهيا شده اند، خاطرنشان کرد: امام راحل و مقام معظم رهبري بارها تاکيد کرده اند که دشمنان نظام اسلامي موجوداتي پليد، پست، بي رحم، خشن و مزدور هستند و از هيچ حربه اي براي ضربه زدن به انقلاب دريع نمي کنند.

به گفته وي به يقين غفلت و بي توجهي ما در دفاع از اسلام و ارزش ها دشمن را در رسيدن به اهدافش کمک خواهد کرد بنابراين بايد با جديت، هوشياري ، بصيريت ، مقاومت و انگيزه اي راسخ در عرصه مقابله با دشمن حضور پيدا کرد.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام لبيگ گويي به فرمايشات و منويات رهبري را تنها راه مقابله با حربه هاي دشمن دانست و با طرح اين سوال که آيا در حال حاضر لبيک گويي به معناي واقعي کلمه به نداي رهبري در کشور وجود دارد؟ لبيک گويي به نداي رهبري در کشور را ضعيف دانست.

وي در اثبات اين ادعا، به زمين ماندن منويات، دستورات و اهداف رهبري در سياست هاي کلان نظام، حرکت ها و موضع گيري هاي خلاف جهت و نظر رهبري در کشور و زاويه پيدا کردن برخي ظاهر نماها با ولي فقيه به عنوان مصاديق بارز ضعف در لبيک گويي به نداي رهبري اشاره کرد.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي استان رخ دادن وقايعي همچون ۹ دي را نتيجه ضعف در لبيگ گويي به نداي رهبري دانست و خاطرنشان کرد: چرا بايد عرصه نظام به دست فتنه گراني بيفتد که با ايجاد انواع انحرافات و فريب افکارعمومي ضايعات و هزينه هايي فراواني را به کشور تحميل کنند و سپس براي از بين بردن آن ها مجبور به ايجاد ۹ دي ماه ها بشويم؟

وي افزود: اگر چه بر خود مي باليم که مي توانيم ۹ دي ماه ها براي سرکوب دشمنان و خاموش کردن آتش فتنه گران به وجود بياوريم اما از طرفي نسبت به ضعف لبيگ گويي به نداي رهبري در جامعه نگران و دغدغه مند هستيم.

نماينده ولي فقيه در استان با ابراز خرسندي از پررنگ بودن لبيگ گويي به نداي رهبري در عرصه بسيج و سپاه، خاطرنشان کرد: اگر چه در عرصه هاي ديگر جامعه لبيگ گويي به نداي رهبري وجود ندارد اما به لطف الهي لبيک گويي به نداي رهبري در بسيج و سپاه پررنگ، کارساز و نقش آفرين است.

وي اقدامات ارزشمند بسيج و سپاه درعرصه هاي اقتصادي و فرهنگي در راستايي لبيک گويي به نداي رهبري را يادآور شد و تصريح کرد: سپاه و بسيج در عرصه هاي مختلفي همچون مديريت جهادي، اقتصاد مقاومتي ، توسعه عمراني، بصيرت افزايي ، بالا بردين بينش سياسي و مقابله با تهاجمات فرهنگي تا حدود قابل توجهي لبيگ گويي خود به ندايي رهبري را به نمايش گذاشته است.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام با تاکيد بر اينکه سپاه و بسيج عرصه هاي مختلف نظام را بر دين ستيزان و ولايت ستيزان تنگ کند، ابراز دغدغه مندي و حساسيت نسبت به ارزش ها و منويات رهبري را تنها راه مقابله با اين جريانات دانست.

وي با بيان اينکه متاسفانه برخي ها در ظاهر خود را همراه و همگام با نظام و ولايت اما در باطن و عمل مخالف با اين مسير حرکت مي کنند، يکي از وظايف امروز بسيجيان و سپاهيان را دغدغه مندي و آشکارسازي اين چهره اي پليد دانست و تصريح کرد: سکوت در مقابل اين جريانات باز گذاشتن ميدان براي خودنمايي و توطئه چيني دشمنان است.

نماينده ولي فقيه در استان به ضعف نشريات و رسانه هاي ارزشي کلان کشور در راستاي مقابله با اين جريانات اشاره و اظهار کرد: متاسفانه طيف نشريات ارزش ستيز در کشور قوي تر و منسجم تر از نشريات ارزشي عمل مي کند و اين يک تهديد جدي است.

وي گفت:متاسفانه ضعف نشريات استان در خصوص بيان ارزش ها و مقابله با جريانات ضد ارزشي نيز محسوس است .

سردار رضا محمدسليماني ديدار جمعي از فرماندهان سپاه پاسداران استان چهارمحال و بختياري با نماينده ولي فقيه در استان ، شعار امسال هفته بسيج با عنوان بسيج مديريت جهادي و عظم ملي را يادآورر شد و از اجراي بيش از ۷۷۵ عنوان برنامه در اين هفته خبر داد.

وي با بيان اينکه ۹۹ درصد از برنامه هاي هفته بسيج برون سازمان و مردم محوري است تصريح کرد: بسيج متن حرکت مردم است بنابراين تمام برنامه ها در اين هفته با محوريت تبيين نقش و کارکرد حضور مردم در دفاع از انقلاب و نظام برگزار خواهد شد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html